Wensen vanuit Luang Prabang

21 december 2010 - Luang Prabang, Laos

Aan alle lezers  van onze blog,

Na een zware, maar mooie, fietstrip door Laos zijn we vandaag in Luang Prabang aanbeland. Dit is de oude hoofdstad van Laos en tevens de belangrijkste culturele plaats van het land. Hier gaan we enkele dagen uitrusten en rondkijken, daarna varen we naar Thailand.

Het verslagje van de laatse weken volgt kortelings.

De Kerst is in aantocht, in de toeristische plaatsen vindt men de moderne kerstattributen. In de gewone plaatsen is er bijna niets van te merken. Wij zullen de kerst in Luang Prabang vieren.

Het is dus hoog tijd om jullie van hieruit prettige kerst- en nieuwjaarsfeesten toe te wensen en een voorspoedig (sportief) 2011.

De groeten vanuit een warm en aangenaam oord.

Agnes en Gilbert

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annemie Engels:
    21 december 2010
    Hélaba!
    Heb nog 's de tijd gepakt om wat rond te kijken op jullie blog...de foto's onder 'Hanoi en Halong Bay' zijn wel kei mooi! ...kbedoel dan die beelden van de kustlijn met rotseilanden en grotten...amai, das wel mijnen boterham ;-)

En dan nu het belangrijke nieuws!
    Mijn kat heeft beetje last van iets te snel werkende spijsvertering...diarree dus :-/

Mm, had hem gedoopt als 'Bobby' omdat hij apporteert als een hond, maar ga naamsverandering aanvragen naar 'Stinky' hihi

tot binnenkort! en geniet van feestdagen daar!
    uw kapoen, Annemie
  2. Renild:
    Hallo sterke fietser,

Bedankt dat je ons mee laat genieten met de mooie beelden van jullie fietstocht. Ik zou jullie graag een Zalig Kerst en een heel gelukkig 2011 willen wensen, en dat voor jullie en alle mensen die je dierbaar zijn.

Ik wens jullie een ster
    voor de donkerste nacht.
    Zachtzinnig licht
    om het goede te zien in de wereld.
    Ik wens woorden die niet breken
    maar verbinden.
    Ik wens je tussen het doodgewone
    nu en dan een Godsgeschenk.

Geniet nog verder daar, van de mooie omgeving en al de mensen die je tegen komt op je tocht, maar zeker van elkaar.

Tot de volgende
    Vele sneeuwgroetjes van uit Gierle

Renild en Jef
  3. Renild:
    22 december 2010
    Ik weet niet of het vorige bericht bij jullie is toegekomen
    hopelijk van wel.

Groetjes Renild
  4. debiegustaaf:
    22 december 2010
    wij wensen jullie vanuit Lille een prettig kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar blijf goed gezond en nog veel fietsplezier zonder platte banden nog drie dikke kussen voor het nieuwe jaar

nog vele groetjes

Staf en Greet
  5. Lievens Luc:
    23 december 2010
    Agnes Gilbert

Prettige kerst en gelukkig nieuwjaar en geniet nog van het warm en aangenaam oord ( hier ongeveer 15 cm sneeuw )
    Ik weet , iets te laat maar toch nog een gelukkige verjaardag voor Gilbert van de Jos Smets en mij
    Verder zeker nog een fijne fietsvankantie en we blijven jullie zeker volgen via jullie blog

De groeten

Luc en Jos
  6. De Vries Alex:
    27 december 2010
    Vanuit het zwaarbesneeuwde en koude Oostmalle toch zonnige (wel zeldzaam dus duur) groeten met de beste wensen voor een lang, gezond en gelukkig 2010. Breng aub een beetje zon mee want dat missen wij toch het meest.
    Jacqueline en Alex
  7. hannelore en wilfried:
    29 december 2010
    Een prettig eindejaar en een goed begin van 2011!
    Van Wilfried, Hannelore, Annelien en Cederik
  8. Guy en may:
    1 januari 2011
    groetjes vanuit de stille en koude kempen;kerst en nieuwjaar ziijn bijna voorbij.goed gefeesten vele kilos aangekomen.geniet nog veel van jullie mooie reis en nog een gezond,gelukkig en sportief 2011 gewenst. groetjes MAY ENGUY
  9. fonne bastiaenssen:
    3 januari 2011
    halo

ik moet jullie de wensen over maken van je broer hugo
    van putte en nog veel fiets plezier groetjes fonne
  10. fonne bastiaenssen:
    3 januari 2011