Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
446

Over mij

Fietsen is, voor mijn vrouw en mij, onze belangrijkste sportieve hobby. Dit fietsen houd in:

Met de koersfiets, samen met de kameraden-wielertoeristen, tweemaal per week een sportieve rit maken. Ook met de koersfiets maken we bijna elke week een tragere daguitstap met ons tweetjes. De Limburgse heuvels zijn onze favoriete bestemming, de rugzak mee en genieten van het landschap.

In de winter verkiezen we de mountainbike en de bossen. Als het niet te nat is pikken we een veldtoertocht mee.

Maar bovenal verkiezen we om met de fiets en de tent op vakantie te gaan. In Europa hebben we reeds in een twaalftal landen gefietst. Vooral de zuiderse landen zijn heerlijke fietslanden. Drie jaar geleden hebben we ook 4 maanden in Chili en Argentinie rondgezworven.

Wij vinden de fiets een fantastisch vervoermiddel om op vakantie te gaan. Het gaat niet te snel en men kan van de landschappen en de buitenlucht genieten, vooral in de bergen. Er bestaan tegenwoordig zeer veel goed uitgezochte en beschreven routes. Zo fietst men door een prachtige boerenbuiten en door pittoreske dorpjes,maar ook langs grote kunststeden en zelfs de toeristische attracties.

Reizen met de fiets is de reis zelf beleven, niet zo vlug mogelijk een bepaalde bestemming bereiken.

Over mijn reis

Hier schrijf ik nog iets over mijn reis...

Bezochte landen

Ik heb 5 landen (2%) bezocht:

China, Laos, Nederland, Thailand, Vietnam.